Een goed contact met ouders vinden wij erg belangrijk. Als school en thuis op een prettige manier samenwerken komt dat ten goede aan onze leerlingen. Opvoeden doen we met elkaar!

Op de volgende manieren informeren wij u:

Kennismakingsgesprekken: Aan het begin van het cursusjaar organiseren de leerkrachten van de groepen 1 t/m 8 een Kennismakingsgesprek. U krijgt gesprekde mogelijkheid om de leerkracht te leren kennen en wat over uw kind te vertellen, zodat de leerkracht rekening kan houden met de behoeften en interesses van uw kind
Schoolapp: Met de schoolapp informeren we u via nieuwsberichten en pushberichten over ontwikkelingen, schoolzaken en nieuws uit de groepen. U kunt ook informatie vinden op onze schoolkalender.
Openlesweken: Tijdens de Openlesweken kunt u een kijkje nemen in de klas en ons onderwijs zelf ervaren. Kijk voor de precieze datum op de kalender.
Themaochtenden: Met regelmaat worden er themaochtenden georganiseerd in onze ouderkamer, u ontvangt een melding via de app als er een themaochtend plaatsvindt.
Spelinloop: Tijdens de spelinloop bij de kleuters kunt u, op dinsdag en donderdag, bij uw kind in de klas de sfeer proeven. Natuurlijk kunt u altijd terecht bij de leerkracht van uw kind.